poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Czy strata przyniesie zysk?


Światem muzycznym wstrząsnęła kilka dni temu informacja o odejściu Artura Rojka z zespołu Myslovitz. Współtworzący w 1992r. formację Rojek odszedł po okrągłych 20 latach działalności zespołu. Nie oznacza to jednak, że którekolwiek z nich odchodzi na muzyczną emeryturę – wręcz przeciwnie. Artur podejmuje karierę solową oraz nowe muzyczne projekty we współpracy z innymi artystami, natomiast Myslo grają dalej z nowym wokalistą. Kto nim jest? Dowiedzieliśmy się jeszcze tego samego dnia, wieczorem. Poinformowali nas o tym członkowie zespołu na antenie radiowej Trójki. Artura Rojka zastąpił Michał Kowalonek – poznaniak, wybrany drogą castingu wokalista zespołu Snowman. Jeśli jeszcze nie mieliście okazji usłyszeć jego głosu, to zapraszam – najnowszy singiel poznańskiej formacji.


Nie ukrywam, że (zapewne jak każdego fana Myslo) zszokowała mnie ta informacja. Po tylu latach wspólnej gry, tak po prostu Rojka zabrakło. Wręcz niemożliwym jest na razie dla mnie rozdzielić te 2 części – Myslovitz i Rojka. W moim umyśle tworzą doskonałą całość i boje się, że nie będą bez siebie potrafili funkcjonować. Ale nie odwracam się od nich, nawet przez myśl mi to nie przeszło. Jestem fanką MYSLOVITZ ze względu na muzykę, teksty i ten niesamowity klimat nie do podrobienia, który, mimo że ich styl muzyczny się zmieniał, mogłam wciąż odnaleźć na każdej płycie. Nie tylko ze względu na Rojasa, na jego głos. Owszem, kiedy Artur śpiewa, dotyka mojej duszy. Dzięki temu tysiące Myslovitzowych wspomnień ma dla mnie tak ogromną wartość. Zawsze byli moim katharsis i oby tak pozostało. Czekam jednak z niecierpliwością, czym wykaże się Kowalonek. Nie ukrywajmy – facet ma ciężko. Chociaż jego głos coś w sobie ma i urzeka na swój sposób, to i tak wszyscy na starcie ustawili go na straconej pozycji, nawet ja. Czy uda mu się wyrobić własną renomę i zasłużyć na szacunek widzów? Oby, trzymam za niego kciuki. Tak samo z resztą jak za Rojka – zarówno zespół, jak i on obiecali nas nie zawieźć.
NIECH DADZĄ WIĘC CZADU!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz